Promocje
Yamaha AvantGrand N1X – fortepian cyfrowy
Yamaha AvantGrand N1X – fortepian cyfrowy

33 000,00 zł

Cena regularna: 37 000,00 zł

Najniższa cena: 29 990,00 zł
szt.
Yamaha AvantGrand N3X – fortepian hybrydowy
Yamaha AvantGrand N3X – fortepian hybrydowy

87 299,00 zł

Cena regularna: 106 000,00 zł

Najniższa cena: 106 000,00 zł
szt.
KRK Rokit RP7G4 - kolumna studyjna / monitor
KRK Rokit RP7G4 - kolumna studyjna / monitor

849,00 zł

Cena regularna: 949,00 zł

Najniższa cena: 949,00 zł
szt.
Statyw mikrofonowy stołowy Kaline NB37
Statyw mikrofonowy stołowy Kaline NB37

25,00 zł

Cena regularna: 39,00 zł

Najniższa cena: 39,00 zł
szt.
Producenci

RME Babyface Pro FS – interfejs audio

Dostępność: brak towaru
Cena: 4 399,00 zł 4399.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

RME Babyface Pro FS – interfejs audio

Nowa wersja profesjonalnego interfejsu audio USB RME Babyface Pro, znanego z  najwyższej jakości wykonania zarówno obwodów audio, przetworników, jak i aluminiowej obudowy. Nowa wersja tego hi-endowego interfejsu wykorzystuje innowacyjne energooszczędne technologie oraz nowo opracowane analogowe i cyfrowe obwody, zapewniające najwyższą jakość sygnału i minimalny poziom zniekształceń, bez żadnych kompromisów. Babyface Pro FS zapewnia czystość i szczegółowość, minimalny poziom zniekształceń i głębokość sceny dźwiękowej, abyś mógł usłyszeć swoje miksy takimi, jakimi są w rzeczywistości. Nic dodać, nic ująć – taka idea stoi za referencyjną konstrukcją Babyface Pro FS.


Najważniejsze cechy:

  • Przetwarzanie 24 bit/192 kHz
  • 4 analogowe wejścia/wyjścia
  • 2 wejścia XLR Mic/Line
  • 2 wyjścia słuchawkowe
  • 2 wejścia liniowe/instrumentalne
  • 1 wejście/wyjście ADAT
  • 1 wejście/wyjście MIDI
  • RME USB 2.0
  • TotalMix FX
  • Class Compliant Mode
  • Steady Clock FS
  • Przełącznik +19 / +4 dBu
  • Wyjścia DC-coupled


Usprawnienia zaimplementowane w wersji FS:

  • Przełącznik +19 / +4 dBu do bezpośredniej redukcji poziomu wyjścia, aby poprawić współczynnik SNR w czułych monitorach, uniknąć przeciążeń i przesterowań, a także pomóc utrzymać fadery TotalMix FX w pobliżu 0 dB
  • Pełny obwód SteadyClock FS, taki sam, jak w ADI-2 Pro FS zapewniający najniższy jitter
  • Zwiększona moc wyjścia słuchawkowego (mini jack) z 70 mW to 90 mW. THD na obydwu wyjściach słuchawkowych zwiększone aż do10 dB. Te same wzmacniacze operacyjne, co w ADI-2 Pro. Impedancja wyjściowa zmniejszona z 2 Ω do 0,1 Ω. Niezależne sekcje idealnie współpracują z nisko i wysokoimpedancyjnymi słuchawkami, gwarantując niesamowicie czyste i mocne brzmienie
  • SNR wejść mikrofonowych poprawiony z 112.2 dB to 113.7 dB, SNR wejść liniowych TRS zwiększony z 114 dB to 116.3 dB (120 dBA). THD wejść liniowych poprawione o 8 dB
  • Latencja przy konwersji analogowo-cyfrowej zmniejszona o 6 sampli, dzięki wykorzystaniu nowego konwertera AD (5 sampli AD, 7 sampli DA)
  • Wszystkie powyższe parametry zostały poprawione bez zwiększenia zużycia energii
  • Zabezpieczenie antykradzieżowe K-slot


Udoskonalone wejścia mikrofonowe i liniowe

Dwa cyfrowo kontrolowane przedwzmacniacze z przełączanym zasilaniem phantom 48 V posiadają zakres wzmocnienia 76 dB z regulacją co 1 dB. Zapewniają także niezwykle niski poziom EIN, zabezpieczenia przed przeciążeniem wejścia liniowego i poziom wzmocnienia, wystarczający nawet dla mikrofonów o najniższych poziomach sygnału.

Niezwykle efektywna energetycznie konstrukcja Babyface Pro FS prawie nigdy nie wymaga dodatkowego zasilania. Pracuje stabilnie na zasilaniu USB 3 lub USB 2 bez jakiegokolwiek obniżenia specyfikacji technicznej. Dzięki temu interfejs ten jest perfekcyjnym rozwiązaniem do mobilnego nagrywania, nawet przy wykorzystaniu dwóch mikrofonów pojemnościowych.

Cyfrowe wejście/wyjście TOSLINK, działające jako ADAT z obsługą wsparcia SMUX lub SPDIF, umożliwia realizację sesji w rozdzielczości do 192 kHz. W kombinacji z zewnętrznym konwerterem ADAT, Babyface Pro w pełni wspiera 12 analogowych wejść i wyjść, stanowiąc doskonałe rozwiązanie w nagraniach wielościeżkowych na żywo i w studio. Wejścia jack 3 i 4 umożliwiają podpięcie dowolnego instrumentu, żródła liniowego lub wysokoimpedancyjnego.

SteadyClock FS

Dla jakości cyfrowego audio kluczowe znaczenie ma stabilnie pracujący zegar, mający wpływ na niepożądane odchylenia sygnału (tzw. jitter). Babyface Pro FS używa tego samego obwodu SteadyClock FS, co w przypadku referencyjnego przetwornika ADI-2 FS, zapewniając najniższy poziom jittera. Po to, aby zapewnić najwyższą jakość konwersji, dzięki której usłyszysz swój miks dokładnie takim, jakim jest.

TotalMix FX & TotalMix Remote – miksowanie bez granic

Dzięki współpracy z dołączoną aplikacją TotalMix FX (Windows i Mac OS X), Babyface Pro FS zamieni się w potężny mikser, zapewniając całkowicie niezależne miksowanie i rutowanie sygnału między wszystkimi fizycznymi wejściami i wyjściami. Można tworzyć niezależne submiksy stereo, jak również korzystać z sekcji Control Room, zyskując doskonałe możliwości monitorowania i elastyczność pracy. Zaawansowany mikser DSP posiada również 3-pasmowy equalizer parametryczny dla wszystkich wejść i wyjść, dostępne są również efekty reverb oraz delay.

Najnowsze oprogramowanie TotalMix Remote, również dostępne za darmo, dodatkowo poszerza możliwości i umożliwia zdalną kontrolę poprzez komputery PC i Mac, a także urządzenia z systemem iOS. Dzięki temu można szybko dostosować każdy aspekt TotalMix FX z dowolnej pozycji, wykorzystując np. tablet.

W komplecie z interfejsem znajduje się także oprogramowanie DIGICheck służące do testowania, przeprowadzania pomiarów i udostępniające narzędzia analityczne.

Ciągła optymalizacja i wsparcie dla produktu

Jak inne urządzenia RME, także i to nie zostanie pozbawione wsparcia w przyszłości. Ideą firmy jest bowiem ciągły rozwój, optymalizowanie i ulepszanie sterowników, również do starszych modeli urządzeń, bazując na własnej pracy, a nie na rozwiązaniach dostarczanych przez zewnętrzne firmy. Dzięki temu produkty RME będą pracować optymalnie z nowymi systemami operacyjnymi w każdych warunkach.


Specyfikacja:

Wejścia mikrofonowe/liniowe 1-2:

  • Wejścia XLR, elektronicznie zbalansowane:
    • Impedancja wejściowa (zbalansowane): 2 kOhm, 5.2 kOhm z PAD
    • Impedancja wejściowa (niezbalansowane): 1 kOhm, 2.6 kOhm z PAD
    • Odstęp sygnału od szumu (SNR): 113,7 dB RMS nieważone, 117 dBA
    • Odpowiedź częstotliwościowa @ 44.1 kHz, -0.1 dB: 18 Hz – 20.8 kHz
    • Odpowiedź częstotliwościowa @ 96 kHz, -0.5 dB: 7 Hz – 45.8 kHz
    • Odpowiedź częstotliwościowa @ 192 kHz, -1 dB: 5 Hz – 88 kHz
    • Z aktywnym przełącznikiem PAD: -0.1 dB 8 Hz, -0.5 dB < 4 Hz, -1 dB < 3 Hz
    • THD: < -112 dB, < 0.00024 %
    • THD+N: < -108 dB, < 0.00035 %
    • THD @ 30 dB Gain: < -115 dB, < 0.00016 %
    • THD+N @ 30 dB Gain: < -100 dB, < 0.001 %
    • Separacja kanałów: > 110 dB
    • Zakres wzmocnienia: -11 dB up to +65 dB
    • Maksymalny poziom wejściowy XLR, Gain 0 dB: +8 dBu, PAD +19 dBu
    • Maksymalny poziom wejściowy XLR, Gain 65 dB: -57 dBu, PAD -46 dBu

Wejścia liniowe/instrumentalne 3-4:

Tak, jak wejścia mikrofonowe/liniowe 1-2, z wyjątkiem:

  • Wejścia: 6.3 mm TS jack, niezbalansowane:
    • Impedancja wejściowa: 1 MOhm
    • Odstęp sygnału od szumu (SNR): 116 dB RMS nieważone, 120 dBA
    • Odpowiedź częstotliwościowa @ 44.1 kHz, -0.1 dB: 5 Hz – 20.8 kHz
    • Odpowiedź częstotliwościowa @ 96 kHz, -0.5 dB: < 3 Hz – 45.8 kHz
    • Odpowiedź częstotliwościowa @ 192 kHz, -1 dB: < 2 Hz – 92 kHz
    • Maksymalny poziom wejściowy @+4 dBu, Gain 0 dB: +13 dBu
    • Maksymalny poziom wejściowy @-10 dBV, Gain 9 dB: -5 dBu

Wyjścia liniowe 1-2:

  • Zakres dynamiki (DR): 115 dB RMS nieważone, 118 dBA
  • Odpowiedź częstotliwościowa @ 44.1 kHz, -0.5 dB: 0 Hz – 20.8 kHz
  • Odpowiedź częstotliwościowa @ 96 kHz, -0.5 dB: 0 Hz – 45 kHz
  • Odpowiedź częstotliwościowa @ 192 kHz, -1 dB: 0 Hz - 89 kHz
  • THD: - 106 dB, 0.0005 %
  • THD+N: -102 dB, 0.0008 %
  • Separacja kanałów: > 110 dB
    • Wyjścia: XLR zbalansowane:
      • Impedancja wyjściowa: 300 Ohm (zbalansowane), 150 Ohm (niezbalansowane)
      • Poziom wyjściowy @ 0 dBFS: +19 / +4 dBu (zbalansowane), +13 / +7 dBu (niezbalansowane)
      • DC @ 0 dBFS: 6.35mm 4.8 V, 3.5mm 2.4 V, XLR bal. 9.6 V

Wyjścia słuchawkowe 3/4

Tak, jak wyjścia liniowe, z wyjątkiem:

  • Wyjście 6.3 mm TRS jack, niezbalansowane:
    • Impedancja wyjściowa: 10 Ohm
    • Poziom wyjściowy @ 0 dBFS, obciążenie 1 kOhm: +13 dBu
    • Moc maksymalna @ 0.1% THD: 60 mW
    • Odstęp sygnału od szumu (SNR): 114.8 dB RMS nieważone, 118 dBA
    • Poziom szumu: -101.8 dBu
  • Wyjście: 3.5 mm TRS jack, niezbalansowane:
    • Impedancja wyjściowa: 0.1 Ohm
    • Poziom wyjściowy @ 0 dBFS, obciążenie 1 kOhm: +7 dBu
    • Moc maksymalna @ 0.1% THD: 90 mW
    • Odstęp sygnału od szumu (SNR): 114 dB RMS nieważone, 117 dBA
    • Poziom szumu: -107 dBu

MIDI:

  • 1 x MIDI I/O poprzez kabel 2 x 5-pin DIN
  • Izolacja galwaniczna
  • Tryb Hi-speed: Jitter i czas reakcji typowo poniżej 1 ms
  • Osobne 128-bitowe FIFO dla wejścia i wyjścia 25.3

Cyfra:

Zegary: wewnętrzny, ADAT In, SPDIF In Tłumienie jittera zewnętrznych zegarów: > 50 dB (2.4 kHz) Efektywny wpływ clock jitter na konwersję AD / DA: bliski zeru PLL zapewnia zerowy spadek, nawet przy jitterze > 100 ns Digital Bitclock PLL dla bezproblemowych operacji varispeed ADAT Wspierane częstotliwości próbkowania: 28 kHz up to 200 kHz

Wejścia cyfrowe:

  • ADAT (optyczne):
    • 1 x TOSLINK
    • Standard: 8 kanałów 24 bit, do 48 kHz
    • Double Speed (S/MUX): 4 kanały 24 bit 96 kHz
    • Quad Speed (S/MUX4) : 2 kanały 24 bit 192 kHz
    • Bitclock PLL zapewniający perfekcyjną synchronizację, nawet przy operacjach varispeed
    • Zakres blokady: 31.5 kHz – 50 kHz
    • Osłabienie jittera: > 50 dB (2.4 kHz)
  • SPDIF (optyczne):
    • 1 x optyczne, zgodne z IEC 60958
    • Akceptacja formatów profesjonalnych i konsumenckich
    • Zakres blokady: 27 kHz – 200 kHz
    • Osłabienie jittera: > 50 dB (2.4 kHz)

Wyjścia cyfrowe:

  • ADAT (optyczne):
    • 1 x TOSLINK
    • Standard: 8 kanałów 24 bit, do 48 kHz
    • Double Speed (S/MUX): 4 kanały 24 bit 96 kHz
    • Quad Speed (S/MUX4) : 2 kanały 24 bit 192 kHz
  • SPDIF (optyczne):
    • 1 x optyczne, zgodne z IEC 60958
    • Format konsumencki (SPDIF) zgodny z IEC 60958
    • Częstotliwość próbkowania: 28 kHz - 200 kHz

Cechy ogólne:

  • Zasilanie: przez USB lub zewnętrzny zasilacz
  • Pobór mocy w stanie bezczynności: 2.8 W
  • Pobór mocy typowo: 3.7 W
  • Maksymalny pobór mocy: 5.4 W
  • Pobór prądu przy zasilaniu 5 V (USB): 700 mA (3.7 W)
  • Pobór prądu przy zasilaniu zewnętrznym zasilaczem 12 V: 313 mA (3.7 W)
  • Wymiary (sz. x wys. x gł.): 108 x 35 x 181 mm 
  • Waga: 680 g

Opinie o produkcie (0)

Projekt i wykonanie: Gabiec.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium